Sommarläger 2024

Inbjudan till Sommarläger för juniorer!
Hej golfentusiastiska juniorer och föräldrar,
Sommaren närmar sig och det är med stor glädje vi på Botkyrka GK vill bjuda in er till vårt spännande sommarläger för juniorer! Detta läger är utformat för att ge unga golfare en fantastisk upplevelse fylld med lärande, utmaningar och framför allt ha roligt!
Datum:

Läger 1 för pojkar och flickor mellan 8-18 år (delas upp i grupper efter ålder/vänner)
17-19 Juni

Läger 2 endast för flickor mellan 8-18 år (delas upp i grupper efter ålder/vänner)
24-26 juni.

Läger 3 för pojkar och flickor mellan 8-18 år (delas upp i grupper efter ålder/vänner)
7-9 augusti

Vi kommer att hålla på mellan 9-15 varje dag.
Men det kommer vara en ledare på plats från 08.30 så går bra att lämna redan då.

Under detta läger kommer deltagarna att få möjlighet att:
• Finslipa på sina golffärdigheter med hjälp av erfarna tränare och instruktörer.
• Delta i spännande tävlingar och utmaningar som främjar både skicklighet och kamratskap.
• Lära sig vikten av golfetikett på banan.
• Skapa nya vänskapsband med andra juniorer som delar deras passion för golf.
• Njuta av utomhusaktiviteter och andra roliga aktiviteter för att förbättra både fysisk kondition och golfteknik.
Vi välkomnar golfare i åldrar mellan 8-18 år med olika erfarenhetsnivåer. Oavsett om ni är nybörjare som vill lära er grunderna eller mer erfarna spelare som vill ta ert spel till nästa nivå, så är detta läger perfekt för er!

Avgift för lägret: 1300:-
Under 3 dagar spelar, tränar och leker vi golf. lunch, mellis och rangebollar ingår.
Vi ser fram emot att välkomna er till en sommar full av golfäventyr, vänskap och minnen som varar livet ut! Tveka inte att kontakta oss om ni har några frågor eller funderingar.

Med vänliga hälsningar,
Boktytka GK